zaterdag 26 januari 2008

Sobota czas na Idola ;)


To jest po prostu straszne, czekam na sobote zeby zasiacs przed TV i ogladac Idola cz. 4 (wersja Holenderska). Musze stwierdzic, ze w tym roku konkurencja jest ostra i cztery lasencje wymiataja repertuarem. W przeciwienstwie do wielu osob, moja faworytka jest Pauline, na ktora zaczne glosowac od dzis, co by mi z grupy nie odpadla, bo nie bede miala na co czekac caly tydzien. Dlaczego wlasnie ona... bo najstarsza a ja sie ze starszymi rocznikami soliradyzuje, ale oprocz tego to ma cos takiego w glosie, ze mnie ciarki przechodza. Tak mi sie wydaje, ze to jest wlasnie to doswiadczenie i ta chrypka, och jak ja lubie chrypki, nawet u siebie, co wystepuje jedynie po koncertach, alkoholu, gadaniu przez 5 godzin z rzedu (wiadomo czemu ;)) i powrotach nad ranem bez szalika................

Geen opmerkingen: